5% הנחה למזמינים מלון באתר
ישרוטל רויאל גארדן

ישרוטל רויאל גארדן

go to top

מלון הסוויטות הטוב באילת

על המלון

עם משפחה או עם חברים, מלון הסוויטות ישרוטל רויאל-גארדן הוא עולם ומלואו. הכל בהישג יד: סוויטות מהודרות ונוחות, בגדלים שונים, בהן כל הנדרש לחופשה מושלמת, לזוגות, למשפחות ולקבוצות חברים. עוד במלון ישרוטל רויאל-גארדן: פארק מים רחב ידיים, בן עשרות דונמים, מוקף בגן טרופי שופע, בריכה המעוצבת כחוף ים עם חול לבן, בית קפה, מסעדות, סופרמרקט מצויד היטב, שדירת חנויות הדורה וממוזגת וכמובן תיאטרון ישרוטל, עם מופעי WOW הנודעים שלו.

במלון חמשת הכוכבים ישרוטל רויאל-גארדן שלושה אגפים (הבנויים סביב הפארק הטרופי) עם שלוש מאות שלושים ואחת סוויטות מרווחות, בנות חדר שינה, מטבחון, פינת אוכל וסלון, היכול להפוך, במקרה הצורך, לחדר שינה נוסף. ויש גם סוויטות גדולות יותר, המכילות סלון גדול ומרווח, חדר שינה, חדר ילדים ו-2 חדרי רחצה..

בסיס אירוח:  לינה בלבד/ לינה וארוחת בוקר/ חצי פנסיון

מלון ישרוטל רויאל גארדן זכה בדרגת 5 כוכבים לפי דירוג המלונות הרשמי של משרד התיירות הישראלי.

אטרקציות

מסעדות

מופעים ואירועים

מיקום המלון

מידע נוסף

    • מסעדות מסעדות
    • אינטרנט אלחוטי ללא תשלום אינטרנט אלחוטי ללא תשלום
    • בריכות שחיה בריכות שחיה
    • בריכת פעוטות בריכת פעוטות
    • חוף ים חוף ים
    • ספא ספא
    • חדר כושר חדר כושר
    • קונסיירז’ קונסיירז’
    • חדר ישיבות חדר ישיבות
    • אולמות כנסים אולמות כנסים
    • בית כנסת בית כנסת
    • שירותי כביסה שירותי כביסה
    • מועדון ילדים מועדון ילדים
    • חנויות חנויות
  • פרטי התקשרות

    מלון ישרוטל רויאל גארדן, החוף הצפוני, אילת 88000, טלפון 08-6386666, פקס:08-6386665 rg3isrotel.co.il

    אינטרנט

    אינטרנט אלחוטי בחינם זמין בכל החדרים והשטחים הציבוריים. עמדות מחשב / חיבור לאינטרנט אלחוטי (בתשלום) בחדר האינטרנט.

    קבלת חדרים

    ימים א' עד ו': 16:00. פינוי חדרים עד השעה: 11:00
    יום שבת: קבלת חדרים החל מהשעה 18:00, פינוי עד השעה: 14:00.
    בחגים החל מהשעה 16:00.
    למידע נוסף אנא פנו למלון או לשירות לקוחות.

    חניה

    במלון חניה תת קרקעית ללא תשלום, כולל חניית נכים. החניה הינה על בסיס מקום פנוי בלבד.

     

     

    נגישות

    חניה - חניה חינם למכוניות הנושאות 'תו נכה' במגרש החניה ההיקפי ובחניון התת קרקעי.

    חדרים:

    סוויטה 'סופריור' פונה לבריכה ולפארק הטרופי – קיימים 11 חדרים נגישים מסוג זה.

    שירותים נוספים לנכים:

    ערכה לכבדי שמיעה – זמינה (בהזמנה מראש). הערכה מספקת אינדיקציה לצלצול פעמון הכניסה לחדר, צלצול טלפון, אזעקת אש, שעון מעורר, מערכת הגברה לרדיו, כן ניתן לקבל (בהזמנה מראש) מכשיר רוטט המחובר למיטה ומתריע בעת פריצת אש.

    כסאות גלגלים – קיימים במלון. ניתן גם לשכור מראש מ'יד שרה', תמורת פיקדון שיוחזר בתום השימוש.

    גישה לנכים – קיימים שבילי גישה המותאמים לכסאות גלגלים.

    מתקן הידראולי להורדת נכים לבריכה: מתקן נייד (נשלט על ידי האורח), להורדתו למים. יש לפנות אל המציל.

    הזמנת חדרי נכים מותנית באישור מוקדם של מחלקת הקבלה במלון.
    המלון לא יוכל לערוב לקבלת חדרי נכים, אלא אם ניתן לכך אישור מראש, בכתב, על ידי מחלקת הקבלה.

    חדר כושר וספא

    הכניסה הינה בתשלום.

    עזיבה מאוחרת

    עזיבה מאוחרת במוצאי שבת ומגוון שירותים נוספים לשומרי שבת, אפשריים בתאום מראש ובתשלום.

    מידע מיוחד לשומרי מסורת

    במלון פועלים: בית כנסת, מעלית שבת, שעון שבת (בהזמנה מראש).

    הדלקת נרות בערב שבת: מותרת אך ורק בכניסה למסעדת חדר האוכל.

חוות דעת

ציטוטים נבחרים

  • ניסים פרינטה “שלום רב, ביקרנו במלון רויאל גרדן גם השנה. שהינו במלון מיום ראשון עד חמישי בשבוע שעבר. אנו מבקשים להודות לכם על שירות נפלא ושהייה מהנה ומושלמת עם המשפחה. אנו מבקרים במלון זה מספר שנים ברציפות. לא התאכזבנו אף פעם. החדר, הבריכה ארוחת הבוקר, השירות - הכל מצוין. תודה רבה על הכל. זה לא מובן מאליו לשמור על רמה גבוהה בתקופת עומס זו. ברצוננו לציין: שנית מנהלת יח"צ - תודה רבה על השירות הנפלא והאדיבות. כל הכבוד. רון, פעילויות ילדים - השנה שלחנו את הילדים הגדולים למספר פעילויות מחוץ למלון. רון בחור מקסים, אחראי, קשוב וסבלני. הילדים מאוד נהנו להיות איתו. תודה רבה!!! בברכה ותודה, ניסים ” - ניסים פרינטה
  • Kobi dagan “שהייתי עם חברה שלי במלון שלושה לילות והיה מעולה. חשוב לי להודות לעדי מצוות חדר האוכל, כאשר ביקשנו את עזרתה למציאת אוכל מתאים לחברה שלי שאלרגית למספר מרכיבים, עדי במקצעיות, ובאדיבות ממש התאימה את הארוחה. ונוסף לכך עדי המילצה לנו על מקומות לסייר בהם ולבלות בלילות. ובקיצור בזכות עדי החוויה במלון ובכלל בטיול הייתה מעל המצופה!!! נחזור בעתיד.” - Kobi dagan

חוות דעת אחרונה

  • דלפין ממן “רציתי להודות לכם על קבלת הפנים החמה שלך לשירות במסעדה של המלון אשר היה טוב מאוד ונקי מאוד. לחזור! תודהje voulais vous remercier pour votre aceuille chaleureux pour le service le restaurant de l'hotel qui etais tres bon et tres propre . Onts reviendra !merci” - דלפין ממן
ביקרת במלון הזה? הוסף חוות דעת

חוות הדעת שלך חשובה לנו

חוות הדעת המתפרסמות באתר נכתבו על ידי אורחי מלונות ישרוטל לאחר השהייה במלון .המשובים שאורחינו כתבו לאחר עזיבתם מתפרסמים כאן לצד חוות דעת שהועלו ישירות אל האתר.
זאת הזדמנות עבורנו ללמוד ולהשתפר. אנחנו לא מפרסמים תוכן פוגעני, וחוות דעת שמכילות תוכן כזה לא יפורסמו.