5% הנחה למזמינים מלון באתר
ישרוטל גנים ים המלח

ישרוטל גנים ים המלח

go to top

חופשת ספא איכותית

על המלון

מלון ישרוטל גנים ים-המלח, הידוע באווירה חמה, נינוחה ומסבירת פנים, מצוי במרחק שתי דקות הליכה מחוף ציבורי מטופח (במקום פועל שאטל אל החוף וממנו אל המלון).

המרחק מירושלים כשמונים דקות, מהעיר ערד – כשלושים דקות ומנמל התעופה בן-גוריון - כשעתיים. 
מלון ישרוטל גנים ים-המלח הינו המלון היחיד באזור בעל שתי בריכות מי ים-המלח, הפועלות בכל ימות השנה, לצד ספא איכותי המעניק מגוון גדול של טיפולי גוף ויופי.

ייחודו של מלון ישרוטל גנים ים-המלח הוא בעיצובו יוצא הדופן, המדמה בית מטופח ונעים, עם פינות חמד, ואפילו ספרייה בלובי.

במלון ישרוטל גנים ים-המלח מגוון גדול של חדרים וסוויטות, חדרים בעלי דלת מקשרת וחדרי גן, המתאימים במיוחד לחופשות משפחתיות. כל החדרים פונים לים המלח ולהרי מואב.

מלון ישרוטל גנים ים-המלח זכה פעמיים (בשנים 2013 ו-2014) בתואר "המלון הטוב ביותר בין מלונות ים-המלח" מטעם אתר TripAdvisor.

בסיס אירוח:  לינה וארוחת בוקר/ חצי פנסיון/ פנסיון מלא.
מלון ישרוטל גנים זכה בדרגת 4+ כוכבים לפי דירוג המלונות הרשמי של משרד התיירות הישראלי.

 

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על ארועים, מבצעים והטבות מיוחדות

הרשמה
לכל המבצעים
  • מבצעי לאומי קארד

    • ישרוטל גנים 29-31/01/17
      פרטי המבצע >
        החל מ- 180 המחיר לאדם ללילה (29/01-31/01/17)
    למבצעים נוספים לחצו כאן
  • מבצעי ינואר

    • ישרוטל גנים 29/1-2/2/17
      פרטי המבצע >
        החל מ- 218 המחיר לאדם ללילה (29/01-31/01/17)
    למבצעים נוספים לחצו כאן
  • דילים למהירי החלטה

    • ישרוטל גנים 21-26/01/17
      פרטי המבצע >
        החל מ- 207 המחיר לאדם ללילה (22/01-26/01/17)
    למבצעים נוספים לחצו כאן

אטרקציות

מסעדות

מיקום המלון

מידע נוסף

  • מה במלון

    • מסעדות מסעדות
    • אינטרנט אלחוטי ללא תשלום אינטרנט אלחוטי ללא תשלום
    • בריכות שחיה בריכות שחיה
    • בריכת פעוטות בריכת פעוטות
    • חוף פרטי חוף פרטי
    • ספא ספא
    • חדר כושר חדר כושר
    • שירות חדרים שירות חדרים
    • חדר ישיבות חדר ישיבות
    • אולמות כנסים אולמות כנסים
    • בית כנסת בית כנסת
    • מועדון ילדים מועדון ילדים
    • נגישות לנכים נגישות לנכים
    • חנות חנות
    • שירותי כביסה שירותי כביסה
  • פרטי התקשרות

    מלון ישרוטל גנים, ד.נ.עין בוקק, ים המלח, 86930, טלפון: 08-6689090, פקס: 08-6584383, אימייל: gy-gsrv@isrotel.co.il

    עזיבה מאוחרת

    עזיבה מאוחרת במוצאי שבת ומגוון שירותים נוספים הינם בתשלום ובתאום מראש.

    שתייה חופשית באורחת הערב הכוללת

    שתייה קלה ובירה.

    חדרים נגישים עבור נכים

    הזמנת חדרי נכים מותנית באישור מוקדם של מחלקת הקבלה במלון.
    המלון לא יוכל לערוב לקבלת חדרי נכים, אלא אם ניתן לכך אישור מראש, בכתב, על ידי מחלקת הקבלה.

      

     

     

    חנייה

    במלון חנייה ללא תשלום וחניית נכים.

    שעות פעילות חדר הכושר

    06:45 - 22:00

    קבלת חדרים

    ימים א' עד ו': משעה 15:00. פינוי חדרים: עד שעה 12:00.
    ביום שבת קבלת חדרים החל מהשעה 18:00 ופינוי עד השעה 16:00.
    בחגים קבלת החדרים החל מהשעה 18:00.
    למידע נוסף אנא פנו למלון או לשירות לקוחות.

חוות דעת

ציטוטים נבחרים

  • נתי גפן “לאחר שהותי במלון מספר ימים רציתי לשתף את חוות דעתי . נתחיל בדבר הראשון ששמתי לב אליו זה היחס המכבד והמסביר של צוות המלון מיד בכניסה מגיע איש מזוודות שמוציא את המזוודות מהרכב ומעלה אותם ישר לחדר , הכניסה לחדרים היא בשלש אחה"צ בדיוק ומכיוון שהגענו לפני החלטנו לחכות בלובי שהיה ממש מפנק ובעיקר מגוון בעיצוב שלו ובריהוט ממש חוויה מחולק להרבה איזורים ונישות כך שיש פרטיות מה שכן הוא חשוך מידי לטעמי . לאחר מכן קיבלנו חדר עם נוף מדהים לים המלח , האוכל היה טעים מאוד וערב לחיך מה שכן המגוון לא היה גדול מידי אבל לדעתי זה רק מעלה ככה יש יכולת להתפקס ולא לאבד את הראש(הבטן) מה שגם היה קצת קשה . לגבי הספא הבריכות גופרית(2) סבבה לגמרי אבל הג'קוזי קטן ככה שאם יש עומס במלון הסיכוי שיטחבו בך רגליים גדול , ובקשר לסאונה היתה סאונה יבשה בלבד , בבריכה לא דרכתי אז אין לי מושג מה קרה שם . לגבי ים המלח פעלו שאטלים מטעם המלון כל חצי שעה. יש לציין ששהיתי במלון בתקופה שהוא היה מותאם למשפחות חרדיות , מטבע הדברים היה עמוס מאוד באנשים והיו תורות ארוכים בעמדת חביתות ובקפה וכן במעליות , אבל חוץ מזה היתה חוויה ממש כיפית ורגועה , עוד מקרה שראוי לציין, אבא שלי החליק ביציאה מהבריכה ונקע את הזרת ולאחר שטיפלה בו הרופאה ועלה לחדר התקשרו לבדוק מהצוות איך הוא מרגיש ושלחו לו קרח לחדר להניח על הרגל, מאוד אנושי מצידם עוד פרט .אופי המלון הוא מאוד פדנטי ומתוקתק כך שאם חשבתם לפלח מישהו לחדר אוכל או לעזוב מאוחר את החדר זה לא המקום. לסיכום המלון הוא ארבע כוכבים בגלל פרטים טכניים כמו גודל בריכה אמבטיה בחדרים ודברים כאלה אבל מבחינת איכות האוכל ויחס הוא פשוט מדהים!” - נתי גפן
  • רוני לוי “שלום שהיתי במלון בסופ"ש עם בני.מלון ברמה מאוד גבוהה,נקי ויפה,הצוות מקסים, מתקני המלון נהדרים ספא כייפי ובריכה מפנקת עם זולות (למעט שהמים לא היו כל כך נקיים),בערב היו בלובי הופעות מאוד טובות,האוכל טעים ויש מגוון גדול.בתחילה קיבלנו חדר בקומה 3 מול הגג, ולבקשתנו שירה מנהלת הקבלה המקסימה שידרגה אותנו לקומה 6 ,חדר מאוד יפה ומאובזר עם נוף לים.טילפנו מבעוד מועד למלון לבקש אוכל טבעוני ורגישות לגלוטן והפנו אותי לרוני נבו המדהימה שטיפלה בנו בצורה יוצאת מן הכלל.רוני דאגה לארוחות ולמוצרים מתאימות עבורנו, גם כאשר לא היתה במשמרת והכינה לנו מאכלים מיוחדים. רוני נתנה לנו שירות מקצועי,אדיב ומסור מאוד.כל הכבוד לה.למרות שיא העונה לא הורגש עומס במלון.הדבר היחיד שהיה חסר לנו היה שולחן טנ"ש ,נקווה שבפעם הבאה ידאגו גם לכך. החופשה היתה מהנה מאוד ,תודה רבה לישרוטל גנים.” - רוני לוי

חוות דעת אחרונה

  • גיל סובלמן “אשתי ואני חברים בחוג השמש כבר31 שנים. ככאלו צמחנו עם הרשת ואנו מקפידים לנסוע בכל שנה לפחות פעם בשנה ולפעמים יותר לנופש באחד מלונות הרשת. בשנים האחרונות ביקרנו כמה פעמים בישרוטל גנים בים המלח וכמו תמיד נהננו עד מאד. החל מתהליך הקבלה ע"י אנה שנעשה במקצועיות רבה , המשך בסרינה שאנו מכירים כבר באופן אישי שמנצחת מאחור על כל המערכת וכלה בעובדים השונים אשר נותנים מענה לכל שאלה ובקשה. נקודה אחת מטרידה והפריעה לנו מאד בסופ"ש זה וגם בשנה שעברה חזרה הבעייה על עצמה. אנו שומרי שבת וכאשר ביקשנו ביום שישי מפתח של שבת, הוצע לנו להשתמש בשעון שבת המכבה את האורות בחדר בשעה 24:00. שמחנו מאד אך להפתעתנו האור לא כבה כמובטח. ירדתי לקבלה מחדרי והתרעתי על כך, העובד בקבלה התקשר לאיש אחזקה וזה דיווח לו שהנושא טופל. חזרתי לחדר חיכיתי עוד 10 דקות ואז לאחר שהאור עדיין דלק ירדתי שוב לקבלה ודיווחתי שהמצב עדיין לא השתנה, שוב הוא התקשר לאיש אחזקה וזה דיווח לו שהפעם הנושא טופל. שוב עליתי לחדר, המתנתי 10 דקות ושוב לא קרה כלום, האור המשיך לדלוק. בשלב זה ממש כבר כעסתי וירדתי פעם שלישית לקבלה, והבעתי את מחאתי על העניין, והפעם הציע העובד בקבלה שהוא יעלה איתי אישית לחדר ויכבה את האור. לא הסכמתי מכיוון שאיני רוצה שיהודי יחלל בגללי את השבת, רק לאחר שנמצא עובד" גוי" הוא עלה איתי לחדר וכיבה את האור.. השעה הייתה 24:35. לדעתי זה שנאלצתי לרדת 3 פעמים ורק לאחר כל כך הרבה זמן נמצא פיתרון זוהי בעייה. ייתכן ואם איינכם יכולים להבטיח פעולה תקינה של שעון השבת , אל תציעו לקהל את האלטרנטיבה הזו. דרך אגב הבעייה הזו קרתה גם בפעם האחרונה שהתארחנו בסופ"ש במלון זה. אשמח לשמוע מכם. ” - גיל סובלמן
ביקרת במלון הזה? הוסף חוות דעת

חוות הדעת שלך חשובה לנו

חוות הדעת המתפרסמות באתר נכתבו על ידי אורחי מלונות ישרוטל לאחר השהייה במלון .המשובים שאורחינו כתבו לאחר עזיבתם מתפרסמים כאן לצד חוות דעת שהועלו ישירות אל האתר.
זאת הזדמנות עבורנו ללמוד ולהשתפר. אנחנו לא מפרסמים תוכן פוגעני, וחוות דעת שמכילות תוכן כזה לא יפורסמו.