1. ביטול הזמנת חבילות נופש ושאר השירותים שהוזמנו במסגרת האתר, יתבצע בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") לרבות התקנות שהותקנו מכוחו, ולאחר שהמזמין קיבל אישור מישרוטל על תנאי העסקה עבור הזמנתו.
2. אופן ביטול הזמנה יהא בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן ותקנותיו, ובאחת הדרכים הבאות:
הדרכים הבאות:
באתר האינטרנט של ישרוטל
בעל פה, קרי – בטלפון: 5585*, או בהודעה בעל פה במקום העסק.
בדואר רשום למרכז ההזמנות של ישרוטל שכתובתו מלון ישרוטל רויאל גארדן, החוף הצפוני אילת 88000.
בהודעת הביטול יפרט הרוכש את שמו ומספר הזהות שלו, ואם הודעת הביטול נמסרת בעל פה יהיה עליו לכלול גם פרט מזהה נוסף.
3. דמי ביטול
דמי הביטול אינם זהים בכל מלונות הרשת ובכל העונות וההוראות שלהלן יחולו בהתאם לקטגוריות המלונות הבאות:
"מלונות תל אביב": הקטגוריה כוללת את מלונות רויאל ביץ' תל אביב, סי טאואר תל אביב, פורט טאואר תל אביב, אלברטו תל אביב.
"מלונות גימנסיה ופאבליקה": הקטגוריה כוללת את מלון גימנסיה תל אביב ומלון פאבליקה הרצליה.
"מלון אוריינט": הקטגוריה כוללת את מלון אוריינט בירושלים בלבד.
"יתר מלונות הרשת": הקטגוריה כוללת את כל מלונות הרשת בישראל למעט – מלון אוריינט, מלונות גימנסיה, פאבליקה ומלונות תל אביב.
כמו כן, יש לשים לב לכך שבכל קטגוריית מלונות מדיניות הביטולים עשויה להיות שונה בין עונות השנה הרגילות, לבין עונות השיא וכן בחגים, אירועים מיוחדים ובמבצעי "Sunny Days".
עבור הזמנות חופשה הכוללות כרטיסים לאירועי תרבות ומופעים כחלק מחבילת האירוח, מדיניות הביטולים הינה אחידה בכל מלונות הרשת, בהתאם לסעיף 3.5 להלן.
3.1 מלונות תל אביב
רויאל ביץ' תל אביב, סי טאואר, פורט טאואר ואלברטו
3.1.1. דמי ביטול בעונה רגילה (כל חודשי השנה) * ביטול עד 48 שעות קודם למועד האירוח - 100 ₪ או 5% משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם. * ביטול בפחות מ- 48 שעות קודם למועד האירוח - 100% משווי ההזמנה.
3.1.2. דמי ביטול בחגים, אירועים מיוחדים ומבצעי "Sunny Days" * ביטול עד 21 ימים קודם למועד האירוח - 100 ₪ או 5% משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם.
* ביטול בטווח שבין 20 ועד 7 ימים קודם למועד האירוח: - אם עברו עד 14 ימים מביצוע ההזמנה - 100 ₪ או 5% משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם. - אם עברו מעל 14 ימים מביצוע ההזמנה - 25% משווי ההזמנה.
* ביטול בפחות מ- 7 ימים קודם למועד האירוח - 50% משווי ההזמנה.
* במקרה של אי הגעה - 100% משווי ההזמנה.
3.2 מלונות גימנסיה תל אביב ופאבליקה הרצליה
3.2.1 דמי ביטול קבועים בעונה הרגילה ובעונה השיא, וכן בחגים, אירועים מיוחדים ומבצעי "Sunny Days"
* ביטול עד 24 שעות קודם למועד האירוח - לא ייגבו דמי ביטול כלל.
* ביטול בתוך 24 שעות קודם למועד האירוח - ייגבו דמי ביטול בגובה עלות הלילה הראשון בהזמנה.
3.3 מלון אוריינט ירושלים
3.3.1. דמי ביטול בעונה רגילה (ספטמבר עד יוני)
* ביטול עד 48 שעות קודם למועד האירוח - ייגבו דמי ביטול בגובה 100 ₪ או 5% משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם.
* ביטול בפחות מ- 48 שעות קודם למועד האירוח - ייגבו דמי ביטול מלאים בגובה 100% משווי ההזמנה.
3.3.2. דמי ביטול בעונת שיא (יולי -אוגוסט), וכן בחגים, אירועים מיוחדים ומבצעי Sunny Days
* ביטול עד 21 ימים קודם למועד האירוח - ייגבו דמי ביטול בגובה 100 ₪ או 5% משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם.
* ביטול בטווח שבין 20 ימים ועד 7 ימים קודם למועד האירוח: - אם עברו עד 14 ימים מביצוע ההזמנה - ייגבו דמי ביטול בגובה 100 ₪ או 5% משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם. - אם עברו מעל 14 ימים מביצוע ההזמנה - ייגבו דמי ביטול בגובה 25% משווי ההזמנה.
* ביטול בפחות מ- 7 ימים קודם למועד האירוח - ייגבו דמי ביטול בגובה 50% משווי ההזמנה.
* במקרה של אי הגעה - ייגבו דמי ביטול מלאים בגובה 100% משווי ההזמנה.
3.4 יתר מלונות הרשת
3.4.1. דמי ביטול בעונה רגילה (ספטמבר עד יוני)
* ביטול עד 7 ימים קודם למועד האירוח - ייגבו דמי ביטול בגובה 100 ₪ או 5% משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם.
* ביטול בפחות מ- 7 ימים קודם למועד האירוח - ייגבו דמי ביטול מלאים בגובה 25% משווי ההזמנה.
3.4.2. דמי ביטול בעונת שיא (יולי -אוגוסט), וכן בחגים, אירועים מיוחדים ומבצעי Sunny Days
* ביטול עד 21 ימים קודם למועד האירוח - ייגבו דמי ביטול בגובה 100 ₪ או 5% משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם.
* ביטול בטווח שבין 20 ימים ועד 7 ימים קודם למועד האירוח: - אם עברו עד 14 ימים מביצוע ההזמנה - ייגבו דמי ביטול בגובה 100 ₪ או 5% משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם. - אם עברו מעל 14 ימים מביצוע ההזמנה - ייגבו דמי ביטול בגובה 25% משווי ההזמנה.
* ביטול בפחות מ- 7 ימים קודם למועד האירוח - ייגבו דמי ביטול בגובה 50% משווי ההזמנה.
* במקרה של אי הגעה - ייגבו דמי ביטול מלאים בגובה 100% משווי ההזמנה.
3.5. דמי ביטול כרטיסים עבור אירועי תרבות ומופעים בכל מלונות הרשת
* ביטול בתוך 14 ימים ממועד ביצוע ההזמנה ועד 7 ימים לפני ההגעה - ייגבו דמי ביטול בגובה 100 ₪ או 5% מעלות הכרטיסים, לפי הנמוך מביניהם.
* ביטול בתוך 14 ימים ממועד ביצוע ההזמנה ובפחות מ- 7 ימים לפני ההגעה - ייגבו דמי ביטול מלאים בגובה 100% מעלות הכרטיסים.
* ביטול לאחר 14 ימים ממועד ביצוע ההזמנה - ייגבו דמי ביטול מלאים בגובה 100% משווי העסקה.
יובהר כי סעיף 3.5 זה יחול על ביטול הכרטיסים בלבד, ביטול החדרים יהיה בהתאם למדיניות הביטול הרלוונטית בסעיפים 3.1-3.4.
3.6 ביטול הזמנות לאדם עם מוגבלות, אזרח ותיק, או עולה חדש
מזמין אירוח שהוא אדם עם מוגבלות כהגדרת מונח זה בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח-1988, אזרח ותיק (מי שמלאו לו 65 שנים) או עולה חדש (מי שטרם חלפו חמש שנים מיום שניתנה לו תעודת עולה או תעודת זכאות כעולה ממשרד העלייה והקליטה), רשאי לבטל הזמנה בהתקיים כל התנאים המנויים להלן:
3.6.1 ביטול ההזמנה נעשה בתוך ארבעה חודשים מיום ביצוע העסקה או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, ובלבד שנותרו יותר מ- 7 ימים שאינם ימי מנוחה עד למועד האירוח וכן שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. במקרה של ביטול כאמור בסעיף זה, יחויב המזמין בדמי ביטול בסך של 100 (מאה) ₪ או בסך של 5% (חמישה אחוזים) משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם.
3.6.2 נעשה ביטול על ידי מזמין אירוח הנמנה על אחת מהאוכלוסיות הנמנות בסעיף זה, יצרף המזמין להודעת הביטול אסמכתא (באמצעות אחד מהאמצעים הנזכרים לעיל) על היותו נמנה על אחת מהאוכלוסיות לעיל, בהתאם למפורט בחוק הגנת הצרכן.
3.7 מובהר בזאת, כי חיוב המזמין יתבצע על ידי החברה (או מי מטעמה) באמצעות כרטיס האשראי שפרטיו נמסרו לחברה על ידי המזמין, והמזמין נותן בזאת את הסכמתו הבלתי חוזרת לביצוע חיוב כאמור לעיל, בכפוף להוראות תקנון זה.
3.8 למען הסר ספק, המונח "אירועים מיוחדים", כמפורט בתקנון זה, הינו אירועי בידור, ספורט, אומנות וכל היוצא בזה, המתפרסמים מעת לעת מטעם הרשת או בשיתוף פעולה עם הרשת.
4. ביטול הזמנה ללא דמי ביטול:
מובהר כי ניתן לבטל הזמנה לאירוח במלון, ללא תשלום דמי ביטול, עקב אי התאמה בין האירוח שהוזמן לפרטי ההזמנה שנמסרו למזמין לאחר הזמנתו, ו/או עקב אי מתן האירוח במועד שהוזמן, ו/או בגין פגם ו/או הפרת הסכם, והכל כמפורט בסעיף 14ה(א) לחוק הגנת הצרכן.
כמו כן יובהר כי בנוסף למקרים המפורטים לעיל בסעיף זה, בהם ניתן על פי דין לבטל הזמנה ללא תשלום דמי ביטול, ישרוטל אף רשאית בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי לפטור את המזמין מתשלום דמי ביטול עבור ביטול ההזמנה
5. מדיניות שינוי הזמנה בכל מלונות הרשת:
בכל שינוי של מועד ההזמנה ו/או הפחתת חדרים בהזמנה (להבדיל מביטול) יחולו דמי השינוי המפורטים להלן:
5.1. דמי שינוי בעונה רגילה: חודשים ספטמבר עד יוני
* שינוי הזמנה עד 7 ימים קודם למועד האירוח - ייגבו דמי שינוי בגובה 100 ₪ או 5% משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם.
* שינוי הזמנה בפחות מ- 7 ימים קודם למועד האירוח - ייגבו דמי שינוי בגובה 25% משווי ההזמנה.
* במקרה של אי הגעה במועד האירוח מבלי שבוצע שינוי בהזמנה - ייגבו דמי שינוי בגובה 100% משווי ההזמנה.
5.2. דמי שינוי בעונת שיא: חודשים יולי עד אוגוסט כולל, אירועים מיוחדים ומבצעי ""Sunny Days
* שינוי הזמנה עד 21 ימים קודם למועד האירוח - ייגבו דמי שינוי בגובה 100 ₪ או 5% משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם. * מועד השינוי בטווח שבין 20 ימים ועד 7 ימים קודם למועד האירוח:
- אם עברו עד 14 ימים מביצוע ההזמנה - ייגבו דמי שינוי בגובה 100 ₪ או 5% משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם. - אם עברו מעל 14 ימים מביצוע ההזמנה - ייגבו דמי שינוי בגובה 25% משווי ההזמנה.
* ביטול בפחות מ- 7 ימים קודם למועד האירוח - ייגבו דמי שינוי בגובה 50% משווי ההזמנה.
* במקרה של אי הגעה במועד האירוח מבלי שבוצע שינוי בהזמנה - ייגבו דמי שינוי בגובה 100% משווי ההזמנה.
5.3. למען הסר ספק, מובהר כי שינוי הזמנה יהא בכפוף לביצוע הזמנה בתאריך מעודכן אחר.
5.4. בכל מקרה של ביטול הזמנה לאחר שינוי הזמנה, מניין הימים עד למועד האירוח המעודכן (שבוטל) ייחשב כמניין הימים שמהיום בו בוצע השינוי עד למועד האירוח המקורי ששונה, או מהיום שבו בוצע הביטול עד למועד האירוח לאחר השינוי – לפי מניין הימים הקצר מביניהם, הכל בכפוף לחוק הגנת הצרכן.
להלן הדרכים לבטל הזמנה ברשת מלונות ישרוטל
מדיניות ביטול הזמנות
1. ביטול הזמנת חבילות נופש ושאר השירותים שהוזמנו במסגרת האתר, יתבצע בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") לרבות התקנות שהותקנו מכוחו, ולאחר שהמזמין קיבל אישור מישרוטל על תנאי העסקה עבור הזמנתו.
2. אופן ביטול הזמנה יהא בכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן ותקנותיו, ובאחת הדרכים הבאות:
הדרכים הבאות:
בהודעת הביטול יפרט הרוכש את שמו ומספר הזהות שלו, ואם הודעת הביטול נמסרת בעל פה יהיה עליו לכלול גם פרט מזהה נוסף.
3. דמי ביטול
דמי הביטול אינם זהים בכל מלונות הרשת ובכל העונות וההוראות שלהלן יחולו בהתאם לקטגוריות המלונות הבאות:
"מלונות תל אביב": הקטגוריה כוללת את מלונות רויאל ביץ' תל אביב, סי טאואר תל אביב, פורט טאואר תל אביב, אלברטו תל אביב.
"מלונות גימנסיה ופאבליקה": הקטגוריה כוללת את מלון גימנסיה תל אביב ומלון פאבליקה הרצליה.
"מלון אוריינט": הקטגוריה כוללת את מלון אוריינט בירושלים בלבד.
"יתר מלונות הרשת": הקטגוריה כוללת את כל מלונות הרשת בישראל למעט – מלון אוריינט, מלונות גימנסיה, פאבליקה ומלונות תל אביב.
כמו כן, יש לשים לב לכך שבכל קטגוריית מלונות מדיניות הביטולים עשויה להיות שונה בין עונות השנה הרגילות, לבין עונות השיא וכן בחגים, אירועים מיוחדים ובמבצעי "Sunny Days".
עבור הזמנות חופשה הכוללות כרטיסים לאירועי תרבות ומופעים כחלק מחבילת האירוח, מדיניות הביטולים הינה אחידה בכל מלונות הרשת, בהתאם לסעיף 3.5 להלן.
3.1 מלונות תל אביב
רויאל ביץ' תל אביב, סי טאואר, פורט טאואר ואלברטו
3.1.1. דמי ביטול בעונה רגילה (כל חודשי השנה)
* ביטול עד 48 שעות קודם למועד האירוח - 100 ₪ או 5% משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם.
* ביטול בפחות מ- 48 שעות קודם למועד האירוח - 100% משווי ההזמנה.
3.1.2. דמי ביטול בחגים, אירועים מיוחדים ומבצעי "Sunny Days"
* ביטול עד 21 ימים קודם למועד האירוח - 100 ₪ או 5% משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם.
* ביטול בטווח שבין 20 ועד 7 ימים קודם למועד האירוח:
- אם עברו עד 14 ימים מביצוע ההזמנה - 100 ₪ או 5% משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם.
- אם עברו מעל 14 ימים מביצוע ההזמנה - 25% משווי ההזמנה.
* ביטול בפחות מ- 7 ימים קודם למועד האירוח - 50% משווי ההזמנה.
* במקרה של אי הגעה - 100% משווי ההזמנה.
3.2 מלונות גימנסיה תל אביב ופאבליקה הרצליה
3.2.1 דמי ביטול קבועים בעונה הרגילה ובעונה השיא, וכן בחגים, אירועים מיוחדים ומבצעי "Sunny Days"
* ביטול עד 24 שעות קודם למועד האירוח - לא ייגבו דמי ביטול כלל.
* ביטול בתוך 24 שעות קודם למועד האירוח - ייגבו דמי ביטול בגובה עלות הלילה הראשון בהזמנה.
3.3 מלון אוריינט ירושלים
3.3.1. דמי ביטול בעונה רגילה (ספטמבר עד יוני)
* ביטול עד 48 שעות קודם למועד האירוח - ייגבו דמי ביטול בגובה 100 ₪ או 5% משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם.
* ביטול בפחות מ- 48 שעות קודם למועד האירוח - ייגבו דמי ביטול מלאים בגובה 100% משווי ההזמנה.
3.3.2. דמי ביטול בעונת שיא (יולי -אוגוסט), וכן בחגים, אירועים מיוחדים ומבצעי Sunny Days
* ביטול עד 21 ימים קודם למועד האירוח - ייגבו דמי ביטול בגובה 100 ₪ או 5% משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם.
* ביטול בטווח שבין 20 ימים ועד 7 ימים קודם למועד האירוח:
- אם עברו עד 14 ימים מביצוע ההזמנה - ייגבו דמי ביטול בגובה 100 ₪ או 5% משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם.
- אם עברו מעל 14 ימים מביצוע ההזמנה - ייגבו דמי ביטול בגובה 25% משווי ההזמנה.
* ביטול בפחות מ- 7 ימים קודם למועד האירוח - ייגבו דמי ביטול בגובה 50% משווי ההזמנה.
* במקרה של אי הגעה - ייגבו דמי ביטול מלאים בגובה 100% משווי ההזמנה.
3.4 יתר מלונות הרשת
3.4.1. דמי ביטול בעונה רגילה (ספטמבר עד יוני)
* ביטול עד 7 ימים קודם למועד האירוח - ייגבו דמי ביטול בגובה 100 ₪ או 5% משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם.
* ביטול בפחות מ- 7 ימים קודם למועד האירוח - ייגבו דמי ביטול מלאים בגובה 25% משווי ההזמנה.
3.4.2. דמי ביטול בעונת שיא (יולי -אוגוסט), וכן בחגים, אירועים מיוחדים ומבצעי Sunny Days
* ביטול עד 21 ימים קודם למועד האירוח - ייגבו דמי ביטול בגובה 100 ₪ או 5% משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם.
* ביטול בטווח שבין 20 ימים ועד 7 ימים קודם למועד האירוח:
- אם עברו עד 14 ימים מביצוע ההזמנה - ייגבו דמי ביטול בגובה 100 ₪ או 5% משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם.
- אם עברו מעל 14 ימים מביצוע ההזמנה - ייגבו דמי ביטול בגובה 25% משווי ההזמנה.
* ביטול בפחות מ- 7 ימים קודם למועד האירוח - ייגבו דמי ביטול בגובה 50% משווי ההזמנה.
* במקרה של אי הגעה - ייגבו דמי ביטול מלאים בגובה 100% משווי ההזמנה.
3.5. דמי ביטול כרטיסים עבור אירועי תרבות ומופעים בכל מלונות הרשת
* ביטול בתוך 14 ימים ממועד ביצוע ההזמנה ועד 7 ימים לפני ההגעה - ייגבו דמי ביטול בגובה 100 ₪ או 5% מעלות הכרטיסים, לפי הנמוך מביניהם.
* ביטול בתוך 14 ימים ממועד ביצוע ההזמנה ובפחות מ- 7 ימים לפני ההגעה - ייגבו דמי ביטול מלאים בגובה 100% מעלות הכרטיסים.
* ביטול לאחר 14 ימים ממועד ביצוע ההזמנה - ייגבו דמי ביטול מלאים בגובה 100% משווי העסקה.
יובהר כי סעיף 3.5 זה יחול על ביטול הכרטיסים בלבד, ביטול החדרים יהיה בהתאם למדיניות הביטול הרלוונטית בסעיפים 3.1-3.4.
3.6 ביטול הזמנות לאדם עם מוגבלות, אזרח ותיק, או עולה חדש
מזמין אירוח שהוא אדם עם מוגבלות כהגדרת מונח זה בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח-1988, אזרח ותיק (מי שמלאו לו 65 שנים) או עולה חדש (מי שטרם חלפו חמש שנים מיום שניתנה לו תעודת עולה או תעודת זכאות כעולה ממשרד העלייה והקליטה), רשאי לבטל הזמנה בהתקיים כל התנאים המנויים להלן:
3.6.1 ביטול ההזמנה נעשה בתוך ארבעה חודשים מיום ביצוע העסקה או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, ובלבד שנותרו יותר מ- 7 ימים שאינם ימי מנוחה עד למועד האירוח וכן שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. במקרה של ביטול כאמור בסעיף זה, יחויב המזמין בדמי ביטול בסך של 100 (מאה) ₪ או בסך של 5% (חמישה אחוזים) משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם.
3.6.2 נעשה ביטול על ידי מזמין אירוח הנמנה על אחת מהאוכלוסיות הנמנות בסעיף זה, יצרף המזמין להודעת הביטול אסמכתא (באמצעות אחד מהאמצעים הנזכרים לעיל) על היותו נמנה על אחת מהאוכלוסיות לעיל, בהתאם למפורט בחוק הגנת הצרכן.
3.7 מובהר בזאת, כי חיוב המזמין יתבצע על ידי החברה (או מי מטעמה) באמצעות כרטיס האשראי שפרטיו נמסרו לחברה על ידי המזמין, והמזמין נותן בזאת את הסכמתו הבלתי חוזרת לביצוע חיוב כאמור לעיל, בכפוף להוראות תקנון זה.
3.8 למען הסר ספק, המונח "אירועים מיוחדים", כמפורט בתקנון זה, הינו אירועי בידור, ספורט, אומנות וכל היוצא בזה, המתפרסמים מעת לעת מטעם הרשת או בשיתוף פעולה עם הרשת.
4. ביטול הזמנה ללא דמי ביטול:
מובהר כי ניתן לבטל הזמנה לאירוח במלון, ללא תשלום דמי ביטול, עקב אי התאמה בין האירוח שהוזמן לפרטי ההזמנה שנמסרו למזמין לאחר הזמנתו, ו/או עקב אי מתן האירוח במועד שהוזמן, ו/או בגין פגם ו/או הפרת הסכם, והכל כמפורט בסעיף 14ה(א) לחוק הגנת הצרכן.
כמו כן יובהר כי בנוסף למקרים המפורטים לעיל בסעיף זה, בהם ניתן על פי דין לבטל הזמנה ללא תשלום דמי ביטול, ישרוטל אף רשאית בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי לפטור את המזמין מתשלום דמי ביטול עבור ביטול ההזמנה
5. מדיניות שינוי הזמנה בכל מלונות הרשת:
בכל שינוי של מועד ההזמנה ו/או הפחתת חדרים בהזמנה (להבדיל מביטול) יחולו דמי השינוי המפורטים להלן:
5.1. דמי שינוי בעונה רגילה: חודשים ספטמבר עד יוני
* שינוי הזמנה עד 7 ימים קודם למועד האירוח - ייגבו דמי שינוי בגובה 100 ₪ או 5% משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם.
* שינוי הזמנה בפחות מ- 7 ימים קודם למועד האירוח - ייגבו דמי שינוי בגובה 25% משווי ההזמנה.
* במקרה של אי הגעה במועד האירוח מבלי שבוצע שינוי בהזמנה - ייגבו דמי שינוי בגובה 100% משווי ההזמנה.
5.2. דמי שינוי בעונת שיא: חודשים יולי עד אוגוסט כולל, אירועים מיוחדים ומבצעי ""Sunny Days
* שינוי הזמנה עד 21 ימים קודם למועד האירוח - ייגבו דמי שינוי בגובה 100 ₪ או 5% משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם.
* מועד השינוי בטווח שבין 20 ימים ועד 7 ימים קודם למועד האירוח:
- אם עברו עד 14 ימים מביצוע ההזמנה - ייגבו דמי שינוי בגובה 100 ₪ או 5% משווי ההזמנה, לפי הנמוך מביניהם.
- אם עברו מעל 14 ימים מביצוע ההזמנה - ייגבו דמי שינוי בגובה 25% משווי ההזמנה.
* ביטול בפחות מ- 7 ימים קודם למועד האירוח - ייגבו דמי שינוי בגובה 50% משווי ההזמנה.
* במקרה של אי הגעה במועד האירוח מבלי שבוצע שינוי בהזמנה - ייגבו דמי שינוי בגובה 100% משווי ההזמנה.
5.3. למען הסר ספק, מובהר כי שינוי הזמנה יהא בכפוף לביצוע הזמנה בתאריך מעודכן אחר.
5.4. בכל מקרה של ביטול הזמנה לאחר שינוי הזמנה, מניין הימים עד למועד האירוח המעודכן (שבוטל) ייחשב כמניין הימים שמהיום בו בוצע השינוי עד למועד האירוח המקורי ששונה, או מהיום שבו בוצע הביטול עד למועד האירוח לאחר השינוי – לפי מניין הימים הקצר מביניהם, הכל בכפוף לחוק הגנת הצרכן.