5% הנחה למזמינים מלון באתר
ישרוטל לגונה הכל כלול

ישרוטל לגונה הכל כלול

go to top

חופשת הכל כלול איכותית

על המלון

מלון ישרוטל לגונה הכל כלול עבר לאחרונה שיפוץ נרחב בשטחים הציבוריים ובחלק מן החדרים. 

מיקומו של מלון ישרוטל לגונה הכל כלול, בחוף הצפוני, במרחק שתי דקות הליכה מחוף הים ובסמוך למרכזי הבילוי והקניות של אילת, לצד קונספט 'הכל כלול', הופכים אותו ליעד מועדף, לזוגות ולמשפחות כאחד. כל מאתיים חמישים וששה החדרים שבמלון ישרוטל לגונה הכל כלול מרווחים ומרוהטים בנוחות, כדי להעניק לשוהים בהם חוויית אירוח נעימה וביתית.

קונספט 'הכל כלול' מתאים למי שאוהבים לבלות, מבלי לחשב בכל רגע כמה זה עולה, כאשר גם הילדים נהנים מעצמאות ומחופש בחירה, עד כמה שהדבר נוגע לצבע הארטיק ולמספר הפעמים ביום שמלקקים אותו.

וכך, הארוחות, הגלידות, השתיה, העוגות - הכל חופשי ובלי הגבלה, בלי ארנק ובלי דאגות. אתם חופשיים לעשות מה שאתם רוצים ואיך שאתם רוצים, מבלי להוסיף אפילו שקל אחד. כשהכל מסביב חופשי, הילדים יכולים להעסיק את עצמם ואתם יכולים להישען לאחור וליהנות בלי סוף מאווירת החופש המוחלט. 

בסיס אירוח: הכל כלול


מלון ישרוטל לגונה זכה בדרגת 4 כוכבים לפי דירוג המלונות הרשמי של משרד התיירות הישראלי.

לכל המבצעים

מיקום המלון

אטרקציות

מסעדות

מופעים ואירועים

מידע נוסף

    • אינטרנט אלחוטי ללא תשלום אינטרנט אלחוטי ללא תשלום
    • בריכות שחיה בריכות שחיה
    • בריכת פעוטות בריכת פעוטות
    • חוף ים חוף ים
    • ספא ספא
    • חדר כושר חדר כושר
    • מועדון ילדים מועדון ילדים
    • שירותי כביסה שירותי כביסה
  • פרטי התקשרות

    מלון ישרוטל לגונה, החוף הצפוני, אילת 88000, טלפון 08-6366666, פקס:08-6331783             lg-rcpvm@isrotel.co.il

    עזיבה מאוחרת

    עזיבה מאוחרת במוצאי שבת ומגוון שירותים נוספים לשומרי שבת, אפשריים בתאום מראש ובתוספת תשלום.

    חדרים נגישים עבור נכים

    הזמנת חדרי נכים מותנית באישור מוקדם של מחלקת הקבלה במלון.
    המלון לא יוכל לערוב לקבלת חדרי נכים, אלא אם ניתן לכך אישור מראש, בכתב, על ידי מחלקת הקבלה.

    קבלת חדרים

    ימים א' עד ו': 15:00. פינוי חדרים עד השעה: 12:00
    יום שבת: קבלת חדרים החל מהשעה 18:00, פינוי חדרים עד השעה: 14:00.
    בחגים צ'ק אין החל מהשעה 16:00.
    למידע נוסף אנא פנו למלון או לשירות לקוחות.

    מסעדות, תחנות מזון ומשקאות

    שעות וימי פתיחה נתונים לשינויים.

חוות דעת

ציטוטים נבחרים

  • איתי לוי “לצוות ישרוטל לגונה, תודה רבה רבה מכל הלב על שהות מהנעימות שזכורות לי. מהרגע הראשון והחיוך המלבב של אלכס בקבלה, דרך אדיבות של אנשי חדר האוכל ומענה לכל צורך. תודה לארינה ואבטו וסיוון ועוד הרבה... במועדון הילדודס צוות המפעילות הסובלניות והחייכניות שגם בערב לא היססו לבוא לבייביסיטר בכל זמן, תודה רבה למאי ומעיין. בבאר,עידן וברקת וליאור וראשיד עם הקוקטיילים הטעימים והחזקים (כשצריך). תודה גם לאור על היחס החם והמבדר עם מאיה הקטנטונת שלנו שדורשת לא מעט תשומת לב. תודה לליאורה המעסה המקצועית והנעימה שבין אצבעותיה הפלגנו לחופשה לא רק בגוף אלא גם בראש ובנפש, ממש מגע קסם! ולבסוף תודה למנהלים ולעובדים ולכל המערך שיחד יצר לנו חופשה משובחת והרבה הרבה חשק לחזור לעוד... בברכה ונתראה בעתיד הקרוב משפחת לוי יוני 2016. ” - איתי לוי
  • נועם אדלר “שהינו במלון בין התאריכים 17-21.5.2016 ונהנו מאוד מהיחס והשירות שניתן לנורצינו לציין במיחד את הברמן והעוד ליאור שהראה מסירות ושירות עילאי ועל כן מגיע לו טיפוח והערכה מיוחדים המשיכו” - נועם אדלר

חוות דעת אחרונה

  • אסף מועלם “המלון מפנק ברמה של 5 כוכבים בין ביחס והשירות לאוכל ולשפע אך למרות הכל רצית להביע אכזבה קשה מיזוג האויר בחדר מגיע במשך כל היום ל24 מעלות רק בשעות הקטנות של הלילה זה מגיע ל23 התלוננתי בשירות החדרים והטכנאי בא "ובדק" ואמר שככה זה בכל מלונות באילת כולל המיני בר שלא מקרר בכלל וחבל ושאלתי את עצמי. שווה כל השירות החדר המהממם והחדש . האם החזור או המליץ ...... והציין כי הציעו לי חדר אחר אבל גם שם אותו דבר וחבל לסיכום הביע אכזבה ואני אורח קבוע ברשת ישרוטל ואין דבר כזה בשום מלון ברשת ” - אסף מועלם
ביקרת במלון הזה? הוסף חוות דעת

חוות הדעת שלך חשובה לנו

חוות הדעת המתפרסמות באתר נכתבו על ידי אורחי מלונות ישרוטל לאחר השהייה במלון .המשובים שאורחינו כתבו לאחר עזיבתם מתפרסמים כאן לצד חוות דעת שהועלו ישירות אל האתר.
זאת הזדמנות עבורנו ללמוד ולהשתפר. אנחנו לא מפרסמים תוכן פוגעני, וחוות דעת שמכילות תוכן כזה לא יפורסמו.